Information til censorer

Velkommen som censor på Svendborg Gymnasium.

Nedenfor kan du finde relevant information i forbindelse med at du skal være censor hos os. Er du i tvivl om noget, eller har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte administrationen.

Rejsevejledning

Kommer du med toget, anbefaler vi, at du står af ved Svendborg Vest. Herfra er der max. 10 minutters gang til skolen.
Alternativt kan du stå af ved Svendborg St., og tage en bus eller taxa til gymnasiet - eller det tager ca. 20 min. at gå.

Parkering

Kommer du i egen bil, er der mulighed for parkering ved hovedindgangen. Bemærk: Der påkræves parkeringsbillet, som kan afhentes i administrationen på 1. sal.

Ankomst på skolen

Eksamen starter kl. 8, med mindre andet er oplyst. På første eksamensdag bedes du henvende dig i administrationen på 1. sal.

Forplejning

Skolen er vært ved morgenbuffet og frokostbuffet.

Undervisningsbeskrivelser

Undervisningsbeskrivelser til de enkelte hold, kan ses i Lectio via dette link: Undervisningsbeskrivelser for STX

Overnatningsmuligheder i Svendborg

Persondata

Når du er censor på Svendborg Gymnasium, modtager skolen personoplysninger fra ministeriet om dig som censor. Disse oplysninger opbevarer og behandler vi med det formål, at afvikle eksamen med de rette censorer og lærere.

Efter endt eksamenstid, vil disse data blive slettet.